Werken aan een elektrisch voertuig vraagt om specifieke kennis wat betreft het hoogspannings- en conventionele 12v stroomcircuit. Helemaal bij het inrichten van elektrische (bedrijfs)auto’s en het installeren en het monteren van accessoires. Isfordink Olst is gecertificeerd via de NEN 9140 normering om veilig en professioneel te kunnen werken aan EV’s en hybride auto’s.
Gewicht cruciaal bij inrichten EV’s
Bij het inrichten van een EV speelt gewicht een cruciale rol. Immers: elke toegevoegde kilogram heeft negatieve invloed op de actieradius. Dit vraagt om een lichtgewicht bedrijfswageninrichting. Isfordink Olst heeft ook voor elektrische bedrijfswagens een totaaloplossing beschikbaar.
Volkswagen e-Crafter voorzien van modernste technieken op gebied van gewichtsbesparing en duurzaamheid.
Nissan e-NV200 uitgerust met een lichtgewicht vloerladensysteem en imperiaal om de actieradius te bewaken.
In deze Audi e-tron hebben we lichtgewicht Aluca Dimension 2 vloerladen ingebouwd t.b.v. veldwerk als dierenarts.
Nissan eNV-200 uitgerust met complete lichtgewicht inrichting om actieradius maximaal intact te houden.
Volledig elektrische Nissan Leaf van een bewakingsbedrijf is uitgebreid met dakset met amberkleurige flitsers.
Nissan e-NV200 met zelfvoorzienend stroomcircuit met zonnepaneel, LPS 12v/220v systeem en flatscreen TV.
Deze Nissan eNV-200 van de Gemeente Meppel is uitgebreid met lichtgewicht vloerladen en signaleringsverlichting.
Elektrische Renault Zoë voorzien van LED signaleringsverlichting, aangesloten volgens fabrieksspecificaties.
Een bijzonder project: ombouwen van een Hyundai Kona electric voor koeriersdiensten.
Deze elektrische Nissan Leaf is door ons voorzien van signaleringsverlichting: een matrix stop bord met dakset.